Still Alive :)

Tjena bloggen! Har lidigt av total bloggtorka dehär senaste veckorna. Kanske beror det på värmeböljan?? 
Nåja...hur som helst, idag har jag invigt min nya solstol.  Det var så hett så jag trodde jag skulle dö och då kom jag på världens godaste drink: mixad äppel med sprite och en massa is. *mums*. Passade också på att storshoppa på eleven.se. Köpte blandannat solskydd från Hawaiian Tropic (solskyddsfaktor 50, eftersom jag hatar att sola) och en massa härliga bronzingprodukter. Väntar med spänning på mitt paket :). Fick också boken "Elsas mode" på posten idag. Någon som har läst den? Vad tyckte ni om den?

Nu ska jag krypa i säng med färskaste numret av Chic och sen blir det att sova. Hoppas sommarvärmen finns kvar imorgon när jag vaknar.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0