I´m in love :)

Är inte denna klocka från Jet Set världens läckraste?? Tänk er bara den vita läderrämmen och den stora strassprydda urtavlan mot en solbränd hud. Sååå hot!! Denna klocka lyfter upp vilken outfit som helst. Denna klocka kommer jag att kombinera med en ganska enken men urläcker Odd Molly klänning. Och även om det är helt olika stilar på klockan och klänningen så kommer det att se helt coolt ut på nattklubben :)

Sedan håller jag på att spara till en stilren Hugo Boss klocka. Helst vill jag ha en Rolex. En sån klocka har man ju verkligen sparat till och därför vårdar man den hela livet. Det är precis som med kläder. Nuförtiden bojkottar jag H&M, Gina Tricot å de andra budgetkedjorna. Orsaken är deras urdåliga kvalitet och slit-och-släng kläder (H&M´s barnkläder är däremot super). Nä, spara pengar och köp exklusiva kvalitetskläder som du älskar och vårdar ömt!!Och varför har man oftast bara en klocka? En klocka är precis som smycken. Man kan aldrig få för många, och man behöver olika för olika tillfällen.



Snart blir denhär godbiten MIN!! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0