Att älska som en porrstjärna

Tjena Bloggen ;) Jag har haft total bloggtorka den senaste veckan och har därför inget skrivit. Hoppas alla har överlevt valborg och första maj. Det har jag :) Firade valborg med att äta god mat och massor av bål i goda vänners sällskap. Konstaterade att jag hade varit uppe 25 timmar nonstop och jobbat och festat. Känner mej trött ännu idag. Men helgen var fantastiskt ;)


Har nu läst ut Jenna Jameson´s bok "Att älska som en porrstjärna". Kan bara säja att bättre självbiografi får man leta länge efter. Boken är mestadels rå, men bitvis också väldigt het. Ett plus för de roliga tipsen och seriestripparna :)



Nu har jag besällt hem fler böcker av Jenna. Och jag har väldigt höga förväntningar. Hon är ju numera författare. Kanske har hon tid med författandet nu när hon är hemma med ungarna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0