I´m back!!

Sorry, Jag har inte skrivit i bloggen på typ flera veckor. Anledningen har varit förkylning, trötthet, jobb, jobb, jobb. Men nu när jag är ledig kommer jag att vara på bloggen så ofta jag bara kan :) Dessutom har jag ÄNTLIGEN köpt en kamera!! *tadaaa* Den är rosa som för att matcha min personlighet ;). Tyvärr är det nån jäkla installation som måste göras innan jag kan flytta över bilder till datorn, och detta problem överlåter jag åt min pojkvän. Han kan sånt :)

What else is new?

Jo, har börjat reashoppa redan. Asos.com har ju så underbara kläder. Denhär snygga toppen från Chilli Pepper köpte jag.  Nu väntar jag bara på att Agent Provocateur ska starta rean. Tänkte överraska killen med nåt trevligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0