Var elak så blir du rik

Nuförtiden svämmar nätet över av en massa patetiska fjortisbloggar. Den ena värre än den andra. En viss liten blondin som kallar sig Sveriges största bloggdrottning snackar skit om alla andra och även sina bloggläsare för att få mera läsare. Jag tycker detta är helt absurt. Att förtjäna massor av pengar för att vara elak! Var är världen påväg? Och att kalla sina bloggläsare korkade.... Jadu, va glad att du har några fans så du har råd att shoppa. För det är knappast länge till.

Vore jag förälder till ett tonårigt barn skulle jag helt och hållet förbjuda dessa bloggar. Ingen ska behöva ha dessa falska "bloggclowner" till förebilder. Varför lära sitt barn att det är helt okej med mobbning och att trycka ner och smutskasta folk för att göra framgång. Jag hoppas att fler skulle börja bojkotta "fjortisbloggarna". Det är hög tid att de lär sig att elakhet inte gör några pengar!

En bloggqueen jag tycker om är Foki. Hon verkar gullig och hon har en blogg man blir glad av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0