Utkast: April 16, 2010

Nu har jag hittat den perfekta designen :) Visst e den läcker? Tack för den superelly bloggdesign.nu




Eftersom det är vår så hör det till med vårstädning, även i sminkväskan. Jag tänkte jag skulle visa er vilka produkter som är mina favoriter i vår så ni får lite tips om vad ni kan uppdatera ert badrumsskåp med.
Och eftersom jag ännu inte har nån vettigare kamera än mobilen så får ni hålla tillgodo med bilder från nätet.

Agent Provocateur - Maitresse bodycream är ett måste inför sommaren. Denna underbara bodycream innehåller äkta guldpartiklar som ger din hud ett läckert skimmer. Ett stort plus för den läckra förpackningen. Kombinera gärna med Maitresse Edp.
Denna läckra bodycream från Agent Provocateur är ett måste när solen värmer och klänningen åker på. Krämen innehåller äkta guldpartiklar som ger din hud ett förföriskt skimmer och en sagolik doft av Maitresse. Kombinera gärna med Maitresse Edp. Finns att köpas på bl.a. eleven.se







 
En annan godsak är denna underbara ansiktskräm från Yvonne Ryding. Krämen är uppbyggd på bivax som vårdar och skyddar huden. Som antioxidant fungerar Co-enzym Q-10 och majsstärkelse binder effektivt fukt i huden. Eftersom den går lätt in i huden är den perfekt som makeup underlag.
Passar åt de med normal till fet hy (eleven.se)







Tack vare denna kylande fotspray frå ModelCo har jag överlevt heta sommardagar och vilda partynätter. Flaskan är behändig att ha med i handväskan och med att fräscha upp fötterna då och då kan du undvika de värsta skoskaven. (eleven.se)


Hoppas ni fick några användbara tips. Det kommer mera vårfavoriter senare. Nu ska jag fixa middag åt mig å lillen och kolla ett avsnitt av lyxfällan. Och nu är de fredag å de e snart dax för fredagsmyys ;)



Puss å kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0