shopaholic??

Jag antar att det tar en stund innan jag och bloggen blir goda vänner ;)

Kom precis hem från världens underbaraste zumbapass och ska fixa ihop en middag åt mig å lillen. Tror bestämt att det blir nån salt paj med grekisk sallad. *mums*. Så himla skönt att det är fredag i morgon! Jobb, simning och shopping står på schemat. Fullt upp alltså :) Men lillen behöver nya sommarkläder.  Själv har ja redan sköpt den mysigaste och snyggaste klänningen nånsin från Odd Molly. Klänningen beställde jag från Nelly.com, men tyvärr finns den inte längre. Men jag hittade en klänning som definitivt väckte mitt ha-begär. Också den från Odd Molly. (nelly.com)


Ge.mig.denna.klänning.nu!!!!


 

Signtist Strap Dress SEK 1899, Odd Molly - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0