lördagmorgon och jag lider av resfeber

Fy va jobbigt att vakna upp i sin egen säng när jag precis drömde att jag stod och tittade på skor i Italien. Nu har resesuget definitivt slagit klorna i mig. Har funderat på en resa till vinter eller nästa vår. Och då blir det Milano! Om någon av er har varit till Milano så skriv ett inlägg och berätta. Jag vill ha massor av resetips.

Själv har jag forskat lite om staden och hittat en massa intressanta tips på shopping, som kommer att va det viktigaste :)






Denna gata heter Via della Spiga och är en av Milanos största modegator. Ett måste att besöka. Sen har ju Milano en massa intressanta outlets som t.ex. Space (säljer bl.a Miu Miu, Helmut Lang och Jil Sander), The Mall (säljer Marni, Fendi, Bottega Veneta och Yves Saint Laurent) Och Il Salvagente (säljer Balenciaga, Chloé, Gucci och Dolce & Gabbana).

Den sistnämnda outleten MÅSTE jag besöka. :)


Nu ska jag fixa lunch. Är sugen på nå Italienskt :P Pizza, kanske?


Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: angelica

sv: den finns hos halens :)visst är den snygg? ;D

2010-04-17 @ 11:57:35
URL: http://angelicahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0